
Zajęcia postdiagnostyczne
Adresaci zajęć: dzieci w wieku 4-5 lat.
Cel zajęć: zajęcia mają na celu rozwijanie sprawności motorycznej poprzez m.in.: normalizację napięcia mięśniowego, utrwalanie prawidłowych, podstawowych wzorców ruchowych postawy lokomocji, doskonalenie koordynacji wzrokowo-ruchowej, wzrokowo-słuchowej oraz wzrokowo-ruchowo-czuciowej, doskonalenie reakcji równoważnych, eliminację współruchów i ruchów mimowolnych utrudniających lub zaburzających wykonywanie zamierzonych czynności, doskonalenie schematu ciała, orientacji w czasie i przestrzeni oraz kształcenie dominacji stron ciała.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja trwa od 25.08.2025 r. do 08.09.2026 r. Na zajęcia przyjmowane są w pierwszej kolejności dzieci kierowane przez specjalistów z ramienia Poradni. Liczba miejsc jest ograniczona.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: m.stepien@eduwarszawa.pl W wiadomości prosimy podać: imię i nazwisko dziecka, datę urodzenia, powód zgłoszenia oraz numer kontaktowy.
O zakwalifikowaniu na zajęcia zostaną Państwo poinformowani drogą mailową lub telefoniczną do dnia 12.09.2025 r.
Termin zajęć: zajęcia odbywają się we wtorki w godz. 8.00 – 9.00 (sala nr 11, PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17).
Czas trwania zajęć: od 23.09.2025 r. do 02.06.2026 r.
Ważna informacja dotycząca zajęć: na zajęciach obowiązuje strój sportowy i obuwie zmienne.
Prowadzący zajęcia: Agnieszka Sobieraj, Magdalena Stępień
Adresaci zajęć: dzieci w wieku 5-6 lat. Na zajęcia zapraszamy dzieci nieśmiałe, przejawiające postawy lękowe, mające trudności z nawiązywaniem kontaktów społecznych, lecz nie dla dzieci ze spektrum autyzmu.
Cel zajęć: zmniejszenie lub usuwanie lęku, łagodzenie napięć w kontakcie z dorosłym lub/i rówieśnikiem, budzenie ufności do ludzi, podnoszenie samooceny i wiary w siebie, pobudzanie twórczości i wyobraźni w zabawach w grupie.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja trwa od 25.08.2025 r. do 16.09.20205 r. Na zajęcia przyjmowane są dzieci po konsultacji z psychologiem opiekującym się placówką do której dziecko uczęszcza.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z psychologiem prowadzącym zajęcia: bkaczynska@eduwarszawa.pl W wiadomości prosimy podać: imię i nazwisko dziecka, datę urodzenia, powód zgłoszenia oraz numer kontaktowy.
O zakwalifikowaniu na zajęcia dowiedzą się Państwo drogą mailową lub telefonicznie najpóźniej do dnia 17.09.2025 r.
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w czwartki w godz. 16.00-16.55 (sala konferencyjna,PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17).
Czas trwania zajęć: zajęcia realizowane są w dwóch cyklach:
I półrocze: od 25.09.2024 r. do 18.12.2025 r. (14 spotkań)
lub
II półrocze: 19.02.2026 r. do 28.05.2026 r. (14 spotkań)
Prowadzący zajęcia: Beata Kaczyńska, Marzena Chmielewska
Adresaci zajęć: dzieci w wieku 6 lat z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz z trudnościami emocjonalnymi i behawioralnymi.
Cel zajęć: zajęcia oparte są na programach "Bilateralna Integracja (BI) wg. S.Dobie" oraz "Sensogimnastyka mózgu". Są to metody, które łączą sensorykę, neuronaukę i ruch.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja trwa od 25.08.2025 r. do 05.09.2025 r. Na zajęcia przyjmowane są dzieci posiadające opinię poradni psychologiczno – pedagogicznej z odpowiednimi zaleceniami oraz dzieci nieobjęte terapią w innych placówkach.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: ajesionkowska@eduwarszawa.pl W wiadomości prosimy podać: imię i nazwisko dziecka, datę urodzenia, powód zgłoszenia oraz numer kontaktowy.
O zakwalifikowaniu na zajęcia decydują osoby prowadzące, a informacja o przyjęciu zostanie do Państwa przesłana drogą mailową.
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w czwartki w godz. 17:30-18:30 (sala nr 11, PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17).
Czas trwania zajęć: od 15.09.2025 r. do 18.06.2026 r.
Prowadzący zajęcia: Anna Jesionkowska, Magdalena Wardzińska
Adresaci zajęć: dzieci w wieku 3 i 4 lat, które przejawiają postawy lękowe, są wycofane i niepewne siebie, mają problemy adaptacyjne.
Cel zajęć: wspomaganie rozwoju emocjonalnego i społecznego dziecka poprzez wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa i pewności siebie oraz kształtowanie umiejętności nawiązywania kontaktów w grupie.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja na I półrocze roku szkolnego 2025/2026 odbędzie się od dnia 1.09.0205 r. do 15.09.2025 r. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko dziecka, datę urodzenia dziecka, numer przedszkola do którego uczęszcza, trudności dziecka, numer telefonu rodzica. Liczba miejsc ograniczona (do 10 dzieci).
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: diwaniszczuk@eduwarszawa.pl
Powiadomienie o zakwalifikowaniu dziecka na zajęcia odbędzie się drogą mailową.
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w środy w godz. 17.00-18.00 (gabinet nr 11, PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17).
Czas trwania zajęć: do 24.09.2025 do 14.01.2026r.
Prowadzący zajęcia: Danuta Iwaniszczuk
Adresaci zajęć: zajęcia adresowane są do dzieci w wieku 6 lat.
Cel zajęć: wspieranie rozwoju koncentracji uwagi, samodzielności oraz kreatywności, rozwijanie spostrzegawczości i pamięci, rozwijanie analizowania oraz logicznego myślenia, kodowanie i rozkodowywanie.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja trwa od 25.08.2025 r. do 08.09.2025 r. Pierwszeństwo na zajęcia mają dzieci kierowane przez psychologów z ramienia Poradni oraz te, które nie uczestniczą na zajęciach o podobnej tematyce. Liczba miejsc jest ograniczona.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: asmietanska@eduwarszawa.pl
O wyniku rekrutacji rodzice zostaną poinformowani mailowo w dniu 09.09.2025 r.
Termin zajęć: cykl spotkań odbywać się będzie co dwa tygodnie w czwartki w godzinach 15:00-16:00 w sali konferencyjnej w PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17.
Czas trwania zajęć: od 11.09.2025 r. do18.06.2026r.
Prowadzący zajęcia: Agnieszka Śmietańska
Adresaci zajęć: zajęcia adresowane są do dzieci w wieku 5 i 6 lat.
Cel zajęć: praca nad sobą w grupie 8 osób. Nabywanie umiejętności rozumienia i używania swoich emocji. Ożywianie wyobraźni i fantazji, w oparciu o bajkoterapię i teatr. Wzbogacanie sposobów własnej ekspresji. Doskonalenie wymowy pod względem wyrazistości barwy i siły głosu.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja trwa od 25.08.2025 r. do 08.09.2025 r. W pierwszej kolejności na zajęcia przyjmowane są dzieci kierowane przez psychologów z ramienia Poradni oraz nieuczęszczające na zajęcia o podobnej tematyce. Liczba miejsc jest ograniczona.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: asmietanska@eduwarszawa.pl W wiadomości prosimy podać: imię i nazwisko dziecka, datę urodzenia, powód zgłoszenia oraz numer kontaktowy.
O zakwalifikowaniu na zajęcia zostaną Państwo poinformowani drogą mailową w dniu 09.09.2025 r.
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w środy w godz. 15:00-16:00 (sala konferencyjna, PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17).
Czas trwania zajęć: od 10.09.2025 r. do 12.06.2026 r.
Prowadzący zajęcia: Agnieszka Śmietańska, Magdalena Stępień
Adresaci zajęć: zajęcia adresowane są do dzieci w wieku 5 i 6 lat.
Cel zajęć: rozwijanie funkcji słuchowych, ćwiczenie uwagi słuchowej, doskonalenie analizy i syntezy słuchowej, ćwiczenie pamięci słuchowej, rozwijanie słuchu fonemowego, doskonalenie koordynacji słuchowo- wzrokowo-ruchowej.
Rekrutacja na zajęcia: na zajęcia w pierwszej kolejności przyjmowane są dzieci kierowane przez psychologów opiekujących się przedszkolem, do którego uczęszcza dziecko oraz mające w zaleceniach opinii potrzebę rozwijania koncentracji ogólnej oraz poprawę percepcji słuchowe
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: mchodorowska@eduwarszawa.pl
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w poniedziałki w godz. 16.00-17.00 (sala konferencyjna) - cykl 12 spotkań.
Prowadzący zajęcia: Elżbieta Pomykała, Monika Chodorowska
Adresaci zajęć: zajęcia adresowane są do dzieci w wieku 6 lat.
Cel zajęć: rozwijanie koncentracji uwagi oraz umiejętności rozpoznawania emocji. Wzmacnianie poczucia bezpieczeństwa i pewności siebie, zwiększenie koncentracji uwagi, poprawa pamięci, zmniejszenie poziomu stresu, poprawę relacji rówieśniczych w grupie.
Rekrutacja na zajęcia: w pierwszej kolejności na zajęcia przyjmowane są dzieci kierowane przez psychologów opiekujących się przedszkolem, do którego uczęszcza dziecko. Na zajęcia zapraszamy dzieci, które nie uczestniczą w zajęciach o podobnej tematyce.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: adrianna.maciejewska@eduwarszawa.pl
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w czwartki w godz. 15:00-16:00 (sala konferencyjna).
Zajęcia odbywają się w dwóch cyklach:
I półrocze: od 26.09.2024 r. (10 spotkań).
II półrocze: od 20.02.2025 r. (10 spotkań).
Prowadzący zajęcia: Adrianna Maciejewska, Aleksandra Wysocka
Adresaci zajęć: zajęcia adresowane są do dzieci w wieku od 4 do 6 lat.
Cel zajęć: kształtowanie równowagi oraz koordynacji, wzmacnianie mięśni centralnych, poprawa koncentracji.
Rekrutacja na zajęcia: rekrutacja rozpoczyna się od 25.08.2025r. i trwa do 17.09.2025r. W pierwszej kolejności na zajęcia przyjmowane są dzieci posiadające aktualną diagnozę SI z zaburzeniami posturalnymi, zaświadczenie od fizjoterapeuty o problemach posturalnych, lub skierowanie od innego specjalisty z PPP 20.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: sblacharska@eduwarszawa.pl
O zakwalifikowaniu na zajęcia dowiedzą się Państwo drogą mailową najpóźniej do dnia 18.09.2025 r.
Termin zajęć: zajęcia odbywają się w piątki o godz. 15.00 (sala 11, PPP20, ul. Powstańców Śląskich 17).
Czas trwania zajęć: od 19.09.2025 r. do 26.06.2026 r.
Prowadzący zajęcia: Sylwia Blacharska
Adresaci zajęć: zajęcia skierowane są do dzieci 5 i 6 letnich mających obniżony poziom rysunkowy, problem z prawidłowym chwytem pisarskim i naciskiem na kartkę.
Cel zajęć: terapia ręki ma na celu usprawnianie motoryki małej, pracę nad rozwojem prawidłowego chwytu pisarskiego i nacisku narzędzia pisarskiego na kartkę.
Rekrutacja na zajęcia: pierwszeństwo przy zapisie mają dzieci kierowane na zajęcia przez specjalistów Poradni oraz te, które nie uczęszczają na podobne zajęcia.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: sbednarek@eduwarszawa.pl
Ostateczną decyzję o zakwalifikowaniu dziecka na zajęcia podejmuje specjalista prowadzący po rozmowie z rodzicem.
Termin zajęć: zajęcia będę odbywały się w dwóch małych grupach w poniedziałki o godz. 14:00 i 15:00 w gabinecie nr 5 w Filii PPP20 ul. Pełczyńskiego 26.
Czas trwania zajęć: zajęcia rozpoczną się 29.09.2025 r. i 09.02.2026 r., będą trwały jeden semestr.
Prowadzący zajęcia: Sylwia Bednarek
Adresaci zajęć: zajęcia skierowane są do dzieci w wieku przedszkolnym mających trudności w opanowaniu podstawy programowej dla przedszkoli.
Cel zajęć: terapia pedagogiczna ma na celu usprawnianie funkcji słuchowo-językowych, wzrokowo-przestrzennych, koordynacji wzrokowo-ruchowej, umiejętności matematycznych, motoryki małej i dużej w zależności o potrzeb konkretnego dziecka.
Rekrutacja na zajęcia: pierwszeństwo przy zapisie mają dzieci kierowane na zajęcia przez specjalistów Poradni oraz te, które nie uczęszczają na podobne zajęcia.
W celu zapisu na zajęcia prosimy o kontakt mailowy z terapeutą prowadzącym zajęcia: sbednarek@eduwarszawa.pl
Ostateczną decyzję o zakwalifikowaniu dziecka na zajęcia podejmuje specjalista prowadzący po rozmowie z rodzicem.
Terminy zajęć: zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu indywidualnie lub w małych grupach:
> we wtorki o godz.14:00 i 15:00 (gabinet nr 5, Filia PPP20 ul. Pełczyńskiego 26)
> w piątki o 16:00 i 17:00 (gabinet nr 5, Filia PPP20 ul. Pełczyńskiego 26)
Czas trwania zajęć: zajęcia rozpoczną się w drugim tygodniu września 2025 r. i będą trwały cały rok szkolny.
Prowadzący zajęcia: Sylwia Bednarek
W przypadku pytań
Zapraszamy do kontaktu
Często zadawane pytania
FAQ
Nasza poradnia świadczy pomoc psychologiczno – pedagogiczną dzieciom i młodzieży, uczęszczającym do szkół i przedszkoli z rejonu Dzielnicy Bemowo, a także dzieciom zamieszkałym w Dzielnicy Bemowo, nieobjętym edukacją przedszkolną. Poradnia udziela także pomocy w wyborze kierunku kształcenia i zawodu, udziela rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej, związanej z wychowywaniem i kształceniem dzieci i młodzieży, a także wspomaga przedszkola, szkoły i placówki z rejonu dzielnicy Bemowo
w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
Wszystkie formy pomocy oferowane przez naszą poradnię są bezpłatne.
Na badania diagnostyczne do psychologa, logopedy oraz pedagoga/ terapeuty pedagogicznego umówić można się osobiście w recepcji poradni lub telefonicznie. Ze względu na specyfikę procesu diagnostycznego na wyżej wymienione badania poradnia nie prowadzi zapisów elektronicznych.
W celu wydania opinii psychologiczno – pedagogicznej przez poradnię dziecko musi mieć wykonane niezbędne badania diagnostyczne.
W przypadku trudności szkolnych najczęściej wykonuje się badanie psychologiczne oraz pedagogiczne. W uzasadnionych przypadka również badanie logopedyczne oraz diagnozę integracji sensorycznej.
W przypadku trudności społeczno – emocjonalnych wykonuje się badania psychologiczne oraz inne zalecane przez psychologa prowadzącego proces diagnostyczny dziecka.
W uzasadnionych przypadkach psycholog prowadzący proces diagnostyczny może poprosić rodzica o wykonanie dodatkowych badań w placówce medycznej np. badanie okulistyczne, laryngologiczne lub też zalecić dodatkową konsultację z lekarzem psychiatrą lub neurologiem.
Po dokonaniu pełnej diagnozy, omówieniu wszystkich wyników badań ze specjalistami – diagnostami rodzic, w celu wydania opinii lub informacji o wynikach badań dziecka, składa pisemny wniosek o wydanie w/w dokumentu.
Od dnia złożenia wniosku specjaliści mają 30 dni (w uzasadnionych przypadkach 60) na przygotowanie i wydanie stosownego dokumentu.
Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego może zostać wydane dla dzieci/uczniów niepełnosprawnym: niesłyszących, słabosłyszących, niewidomych, słabowidzących, z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera, i z niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz dla uczniów zagrożonym niedostosowaniem społecznym lub niedostosowanych społecznie.
W celu uzyskania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego dla swojego dziecka należy:
- Zgłosić się osobiście do recepcji poradni i zapisać się na wizytę do psychologa opiekującego się szkołą/przedszkolem Twojego dziecka .
- Zapisać dziecko na wszystkie wskazane przez naszego pracownika badania diagnostyczne.
- Dostarczyć do psychologa prowadzącego proces diagnostyczny niezbędne dokumenty m.in. aktualną opinie ze szkoły /przedszkola o funkcjonowaniu dziecka, aktualne zaświadczenie od lekarza specjalisty potwierdzające rozpoznanie danej niepełnosprawności. Druk opinii ze szkoły oraz zaświadczenia lekarskiego dostępny jest w recepcji poradni oraz na naszej stronie internetowej w zakładce druki. Podczas pierwszego spotkania konsultacyjnego psycholog poinformuje Cię jakie jeszcze dokumenty należy złożyć celem uzyskania orzeczenia.
- Po zakończonym procesie diagnostycznym, omówieniu wyników badań ze specjalistami oraz dostarczeniu wszystkich wskazanych przez psychologa dokumentów należy wypełnić wniosek o wydanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego dla dziecka, przeanalizować
wszystkie dokumenty z psychologiem prowadzącym sprawę i złożyć wniosek w recepcji
poradni. Wniosek podpisany musi zostać przez obydwoje rodziców. Druk wniosku dostępny jest w recepcji poradni oraz na naszej stronie internetowej w zakładce druki. - Podczas składania wniosku otrzymasz informacje o terminie posiedzenia zespołu orzekającego rozpatrującego złożony wniosek.
- Rodzic może uczestniczyć w zespole orzekającym powołanym do rozpatrzenia złożonego wniosku.
Nie. Orzeczenia dla dzieci niewidzących i niesłyszących wydaje specjalistyczna poradnia TOP mieszcząca się na ul. Raszyńskiej 8/10.
Poradnia nie przekazuje żadnych dokumentów wydanych dla dziecka do placówek edukacyjnych. Wydane przez naszą poradnie opinie, orzeczenie lub inne dokumenty rodzic odbiera osobiście z recepcji poradni potwierdzając ich odbiór własnoręcznym podpisem. Po odebraniu dokumentu rodzic może przekazać dany dokument do szkoły swojego dziecka.
W celu zapisania dziecka na diagnozę integracji sensorycznej konieczne jest wskazanie specjalisty z naszej poradni – psychologa/pedagoga lub logopedy. Po otrzymaniu wskazania do diagnozy należy skontaktować się mailowo z jednym z diagnostów integracji sensorycznej. Kontakt mailowy do specjalistów SI znajduje się w zakładce o nas/zespół. Prosimy nie wysyłać zgłoszeń do wszystkich diagnostów SI. Każde zgłoszone na badanie dziecko trafia na wspólną listę. Powielanie zgłoszeń wydłuża proces ich weryfikacji.
Aby móc ubiegać się o wydanie opinii o wwrd konieczne jest aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające niepełnosprawność dziecka.
W celu rozpoczęcia procesu diagnostycznego należy osobiście lub telefonicznie skontaktować się z recepcją poradni, w celu umówienia się na spotkanie z psychologiem opiekującym się przedszkolem Twojego dziecka. Jeśli Twoje dziecko nie uczęszcza jeszcze do przedszkola pracownik recepcji umówi Cię do wyznaczonego specjalisty. Podczas pierwszego spotkania psycholog przeanalizuje dostarczone zaświadczenie lekarskie i zgodnie z potrzebami wskaże na jakie badania diagnostyczne w naszej poradni należy zapisać dziecko.
Po dokonaniu wskazanych badań, omówieniu ich wyników ze specjalistą oraz dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów/zaświadczeń należy dokładnie wypełnić wniosek o wydanie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, sprawdzić go z psychologiem prowadzącym sprawę, a następnie złożyć go w recepcji porani. Podczas składania wniosku otrzymasz informacje o terminie posiedzenia zespołu orzekającego rozpatrującego złożony wniosek.
Rodzic może uczestniczyć w zespole orzekającym powołanym do rozpatrzenia złożonego przez Ciebie wniosku.
Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane zostaje maksymalnie 7 dni od terminu, w którym odbyło się posiedzenie zespołu orzekającego.
Pracownik naszej recepcji poinformuje Cię telefonicznie o możliwości odebrania orzeczenia. Dokument rodzic odbiera osobiście, potwierdzając jego odbiór własnoręcznym podpisem. Wydajemy jeden egzemplarz orzeczenia. Poradnia nie przesyła rodzicom skanów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego.
Nie. Wydanie opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do realizacji zajęć/terapii wynikających z w/w opinii na terenie naszej poradni.
W celu objęcia dziecka wczesnym wspomaganiem rozwoju w naszej poradni należy wziąć udział w rekrutacji, która odbywa się raz w roku, na przełomie kwietnia i maja. W tym celu należy wypełnić wniosek o realizację opinii WWRD ( druk wniosku dostępny jest w recepcji oraz na naszej stronie internetowej w zakładce druki) i złożyć go osobiście w recepcji poradni lub do koordynatora Zespołu WWRD p. Magdaleny Stępień (po uprzednim umówieniu się).
Koordynator kontaktuje się telefonicznie lub mailowo z rodzicami dzieci zakwalifikowanych do realizacji opinii w danym roku szkolnym. O kolejności przyjęć decyduje data złożenia wniosku. Brak kontaktu ze strony koordynatora oznacza dalsze oczekiwanie w kolejce.
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka nie jest objęty rejonizacją. Opinię można realizować bezpłatnie w dowolnej placówce publicznej na terenie całej Warszawy.
Zapisy na terapię integracji sensorycznej na dany rok szkolny odbywają się w ostatnim tygodniu sierpnia poprzedzającym nowy rok szkolny. Informacja o rozpoczęciu zapisów pojawia się na naszej stronie internetowej oraz na Facebooku poradni. Przed przystąpieniem do zapisów prosimy o zapoznania się z regulaminem i zasadami rekrutacji.
Nie. Ze względu na dane wrażliwe znajdujące się we wnioskach składanych do poradni nie przyjmujemy wniosków w formie skanów. Wniosek należy złożyć osobiście lub pocztą tradycyjna lub za pomocą e-Doręczeń.
Masz inne pytania?
Skontaktuj się z nami.
Skontaktuj się z nami już dziś
Nie czekaj, zrób pierwszy krok w kierunku wsparcia dla swojego dziecka. Jesteśmy tutaj dla Ciebie!
